Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Done.

sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Done.




Sain huoneen vielä täältä samaisesta Beverly Terracesta. Varasin huoneen aluksi 5 yöksi ja katson sitten mihin majoitun ennen kuin nostan kytkintä ensi perjantaina. Jännittävää! Tulin tänne torstaina ja nyt on lauantai. Olen saanut tehtyä postaukset nyt tähän hetkeen asti ja voin sanoa, että on ranteet hieman jumissa. Tästä eteenpäin pyrin kirjoittelemaan enemmän realiajassa. :)

Innostuin siitä shuttlesta niin paljon, että bookkasin samanmoisen myös LAX:lta Beverly Hillsiin. Prime Time shuttle lähti ihan terminaali 4 edestä aivan minuutilleen siihen aikaan, kun olin varauksen tehnyt.
Kyyti kesti aika kauan, kun se kiersi monta terminaalia ja otti ihmisiä kyytiin ja sitten tiputteli pois. Maksoi $14 ovelta ovelle, works for me. Eikä siinä varmaan mennyt kuin 45 minuuttia lopulta. 

Mut oltiin upgradettu gueen-sizesta king-sizeen ja nyt mun huoneesta löytyy myös erillinen pieni vaatehuone. Siellä on myös jääkaappi (täynnä ruokaa) koska mun kroppa alkaa olemaan siinä pisteessä, että se ota vastaan enää yhtään bagelia, hilloa yms. Tuossa ihan vieressä on Ralphs ruokakauppa ja sen vieressä Beverly Hills Farmers Market (pricey of course) Ralphsissa on hyvän kokoinen orgaanisen ruoan osasto ja haalin sieltä kaapin täyteen kaikkea vihreää. Yritän löytää vielä jostain siemeniä, joihin ei olisi lisätty suolaa tai sokeria. 

Kuulostanpas mä tarkalta syöjältä :D Mä söin San Franissa (ainakin) neljä hampurilaisateriaa ja ainakin kuudet chiliranut. 


Itseasiassa nyt mulla alkoi taas tehdä mieli ranskalaisia.






My gear.

Lisää kuvateksti

Aaaw kitty!

Lare, otin noi siniset sinun kunniaksi <3

Uusi koti. 











Mua ei haitannut pysytellä sisällä koko eilistä päivää. Tänä aamuna oli ihana aurinkoinen aamu ja kellokin on nyt vasta kolme iltapäivällä. Lähden tästä Melrose Avenuelle ihmettelemään. Otan mukaan miniporkkanoita, kun tuossa kadulla asuu sellainen tosi pullea, harmaa orava. Se on aika perso kaikelle. Tänään aamiaisella näin hänet keikkumassa mun huoneen ikkunan päällä katolla, hän  siis tietää missä asun!

Yes, viikko eteenpäin näyttää erittäin lupaavalta! Täytyy keksiä joku kyyti rannalle alkuviikosta.






Ihanaa viikonloppua!


xoxo Mari

1 kommenttia:

16. huhtikuuta 2012 klo 8.48 , Anonymous Lare kirjoitti...

Siniset nallet, lovely. <3 Just sellaset, jotka erittää elimistöön lisäainemyrkkytuhonsa ja putkahtaa sitten vahingoittumattomana (ehkä hieman haaleamman sinisinä), tyytyväisen virneen kera viiden tunnin kuluttua ulos.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu